Toggle meny
Årskurs F-3
Årskurs 4-6
Årskurs 7-9
Gymnasiet
Hur det fungerar
Filtrera
Rensa
Stäng
Sortera efter:
Senaste
(desc)
Centralt innehåll
Rutiner och logistik vid hantering av olika serviceobjekt.
Logistik och särskilda krav för transporter till och från större märkesverkstäder i Sverige och Europa.
Besiktning och registrering av skador vid inlämning och utlämning av serviceobjekt.
Serviceinriktat uppträdande och kommunikation.
Kroppsspråkets betydelse. Verbal och icke-verbal kommunikation samt olika kulturella kommunikationsmönster. Attityder, värderingar och förhållningssätt.
Information till kunder via sms.
Instruktion till användare i hur man handhar apparater.
Kundmottagning och registrering av serviceobjekt. Datorregistrering av serviceobjekt. Registrering av kundens felbeskrivning.
Serviceblanketter och dokument.
Beställning och hantering av reservdelar.
Rutiner för utbytesapparater.
Hantering av reklamationer.
Prisinformationslagens krav vid kostnadsförslag och fakturering.
Branschkraven kring mottagning av objekt för återvinning.
Konsumentlagstiftningens krav. Miljölagstiftning som är relevant för verksamheten.
Miljökrav på arbetsplatsens dagliga rutiner och organisation.
Användningsområde
Övning
Lektionsupplägg
Fristående lektioner
Elevexempel
Prov
Muntlig övning
Muntligt prov
Powerpoint och föreläsning
Pedagogisk planering
Videoföreläsning
Inspiration
Projektarbete
Uppgift kopplad till läromedel
Övningsprov
Övningar
Förklaringar
Elevexempel
Gymnasiet
Kundmottagning och reservdelshantering
Filtrera
0 uppladdningar
Sortera efter:
Senaste
(desc)
Tabell
Lista